30Martie2017

Eşti aici: Home Castigatori 2009 Responsabilitate sociala (CSR) si dialog cu grupurile cointeresate
germanosSafe Drive este o campanie de CSR lansată de Germanos sub sloganul “Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!” Campania a vizat informarea şi educarea şoferilor şi a viitorilor conducători auto asupra utilizării kiturilor hands free, când vorbesc la telefon în timp ce conduc un autovehicul, singura opţiune legală şi sigură.

Citeşte campania ...

În 2008, Praktiker România a luat decizia de lansa un program social extins la nivel naţional. Campania „Colorează un zâmbet” a pornit de la un argument considerat nu numai important, ci si apropiat de specificul domeniului în care activează compania: nevoia de schimbare a ambientului din spitalele de copii.

Citeşte campania ...

Educaţia financiară a tinerilor este parte integrantă din strategia de CSR a BCR, care doreşte să educe viitorii clienţi să consume şi să investească responsabil. Aceasta a fost premisa programului "Finantele Mele", initiat de BCR si distins cu Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2009.

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent