29Mai2017

Eşti aici: Home Castigatori 2010 Buget- / Creativitate+
Pe fondul impactului crizei economice si a cresterii preturilor la produsele alimentare, in 2009 Crucea Rosie Romana a propus lansarea proiectului Banca de Alimente, o solutie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici, care sufera de foame. Banca de Alimente presupune colectarea de alimente neperisabile…

Citeşte campania ...

În 2009 România s-a aflat pentru prima oară, oficial, pe harta ţărilor care au participat la Earth Hour, cea mai mare campanie de mediu din istorie. Pe 28 martie 2009, zeci de evenimente au reunit mii de oameni care au înţeles mesajul campaniei. Earth Hour 2009 a dovedit că românii…

Citeşte campania ...

Campania a fost demarata ca un raspuns la problema infertilitatii in Romania, o afectiune grava care afecteaza din ce in ce mai multe cupluri aflate la varsta reproductiva, cu repercusiuni multiple in plan medical, afectiv si social. Pe langa neimplinirea resimtita din cauza afectiunii de care sufera, cuplurile infertile din…

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent