22August2017

Eşti aici: Home Castigatori 2011 Premii de excelenta Comunicare interna
Grupul german Bayer este unul dintre cei mai importanţi jucatori atat pe piaţa farmaceutica, cat si in industria chimica, agrochimica şi a maselor plastice. La sfarsitul anului 2010, Bayer se afla la linia de start, pregatind lansarea unei campanii de pozitionare interna ce avea ca principal obiectiv sporirea gradului de…

Citeşte campania ...

2011 a fost declarat de Comisia Europeană Anul European al Voluntariatului. BCR crede in puterea voluntarilor de a schimbă in bine comunitatile in care traiesc şi muncesc. Din prisma rezultatelor sondajului intern şi în contextul european, am hotărât că anul 2011 să devină Anul Voluntariatului şi in BCR, promovând oportunităţile…

Citeşte campania ...

In anul 2011, din dubla sa calitate de important investitor in CSR si cea  mai mare companie din Romania, Petrom  si-a propus sa isi mobilizeze  angajatii sa se implice in comunitate, sa intre in dialog cu ONG-urile si sa-si aleaga o cauza pe care sa o sustina  cu cei 2%…

Citeşte campania ...

Din acest motiv, pentru clientul nostru găsirea angajaţilor potriviţi pentru posturile vacante era o muncă anevoioasă, care dura uneori şi luni de zile. După încercări repetate şi dificile de a angaja candidaţi cât mai potriviţi, TechTeam ne-a lansat provocarea de a realiza o campanie de comunicare care să uşureze misiunea…

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent