26Martie2017

Eşti aici: Home Castigatori 2011 Premii de excelenta PR pentru marketing Produse si servicii existente
Gusto Pufuleţi este, de departe, liderul segmentului de pufuleţi, având o cotă de piaţă de cca. 80% şi oferind un produs foarte îndrăgit în România. Simpli, 100% naturali, fără nici cel mai mic motiv de îngrijorare, pufuleţii Gusto au ca valoare cheie de brand optimismul. Animat de spiritul său inocent…

Citeşte campania ...

Inghetata Algida a fost lansata in Italia, in anii `50, iar din anii `90 este reprezentata de simbolul inimii. Dupa ce, in 2008, Unilever a preluat producatorul local Napoca, Algida a lansat in Romania cateva dintre cele mai vandute branduri de inghetata din lume, reunite sub simbolul inimii: Magnum, Carte…

Citeşte campania ...

Campania „Tuborg te vrea Party Manager” şi-a propus să reamintească tinerilor vitalitatea caracteristică vârstei şi să premieze, într-o manieră inedită, dorinţa acestora firească de distracţie şi petreceri cu un job de invidiat, acela de Party Manager la Tuborg România.

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent