24Noiembrie2017

Eşti aici: Home Checklist inscriere

Checklist inscriere

Ce trebuie să ştii?

 Cine poate participa la PR Award?
- persoane fizice şi juridice, clienţi sau agenţii de PR/publicitate, ONG-uri, instituţii de stat sau freelanceri care concep şi realizează campanii de PR

Cum se jurizează campaniile?
Pe baza criteriilor de jurizare: Tema şi oportunitatea, Cercetarea, Planificarea, Execuţia, Evaluarea, Creativitatea şi Inovaţia.

Care sunt categoriile de concurs?

 Premiile de excelenţă Romanian PR Award:

Comunicare corporatistă Comunicare de brand (PR pentru marketing) Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor şi oportunităţilor
Digital PR şi Social Media Comunicare internă Responsabilitate socială (CSR) şi dialog cu grupurile co-interesate
Comunicarea proiectelor de mediu Media Relations Public Affairs/ Advocacy/ Lobby
Comunicare financiară Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă Comunicare în domeniul public
Comunicarea produselor şi serviciilor financiare Comunicarea produselor şi serviciilor medicale Tech PR
Cultură, Artă Fashion & Lifestyle

 Sport & Entertainment

Buget - / creativitate +

 

Realizări excepţionale individuale de echipă:

PR In-House Team of the Year Small Consultancy of the Year

 Diplomele de excelenţă Romanian PR Award

Website / Intranet / Blog/Pagina facebook/ Instagram Evenimente Newsletter Intern Raport Anual
Kit de presă Publicaţii externe Sponsorship Producţii video

 

Cine evaluează campaniile?

O echipă internaţională de practicieni pregătiţi să-şi confrunte talentul şi experienţa cu performanţele şi creativitatea profesioniştilor români.

Cine organizează PR Award?
Forum for International Communications, organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice.

Ce trebuie să faci?

Informează-te! Verifică dacă:
- eşti eligibil
- respecţi criteriile de jurizare
- nu ai depăşit termenul de înscriere. Termenul până la care se pot face înscrieri în competiţie este 2 octombrie 2017, ora 19. Înscrierile efectuate după această dată, dar cel târziu până vineri, 6 octombrie 2017, ora 19, implică o majorare cu 10% a taxei de înscriere.
- descarcă Broşura PR Award

Alcătuieşte aplicaţia online:
- Descarcă formularul de înscriere
- Întocmeşte rezumatul campaniei în format pdf, nu mai mare de 4 pagini A4, mărimea fontului 12, în limba engleză, cu respectarea criteriilor de jurizare.
- Anexează Executive Summary în limba engleză (o pagină A4)

- Optional: Anexează aplicaţiei online 3 materialele de suport.
- Ataşează dovada achitării taxei de participare

Achită taxa de participare
 - Companii/ agenţii - 180 €/ lucrare inscrisa la categoriile 1-21, respectiv de 110 € pentru categoriile 22-29
- ONG-urile - 75 € pentru inscrieri la categoriile 1-21, respectiv 70 € pentru categoriile 22-29.
- Înscrierea unei lucrări la mai multe categorii este posibilă şi presupune o taxă suplimentară de 65 € pentru fiecare categorie adiţională.
- În situaţia în care o campanie se regăseşte atât în categoriile 1-21 cât şi 22-29, înscrierea de bază se consideră cea din 1-21. 

O singură aplicaţie, mai multe şanse
Poţi înscrie aceeaşi lucrare la mai multe categorii, sporindu-ţi astfel şansele de a te regăsi pe lista finaliştilor! Taxă suplimentară este de 60 € pentru fiecare categorie adiţională.

Aplicaţiile se trimit doar în format electronic la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


logo-praward-transparent