29Mai2017

Eşti aici: Home Junior PR Award

Junior PR Award

O secţiune adresată viitorilor specialişti în PR

  • Competiţia este individuală şi este deschisă studenţilor şi masteranzilor la comunicare, relaţii publice, jurnalism, arte, litere, arhitectură, publicitate, ştiinţe economice, politologie, sociologie şi psihologie. Limita de vârstă - 25 de ani.
  • Aplicaţia, nu mai mare de 4 pagini A4, în limba română, va adresa tema concursului: « Campanie pentru creşterea numărului tinerilor care merg la vot ». Contextul în care trebuie gândită propunerea este cel din realitatea românească imediată, alegerile parlamentare de pe 11 Decembrie. Public ţintă: tineri cu vârste între 18-25 de ani.
  • Capitolele mari care trebuie urmarite în realizarea propunerii sunt: tema/oportunitatea, cercetarea, planificarea, implementarea şi evaluarea.
  • Criteriile de jurizare sunt: creativitatea, capacitatea de identificare a celor mai potrivite acţiuni pentru targetul indicat, fezabilitatea propunerilor. Vor fi apreciate acele aplicaţii cu obiective bine definite şi măsurabile, cu indicatori de evaluare, care vor reuşi să echilibreze planificarea şi cercetarea cu creativitatea.
  • Câştigătorii concursului vor fi recompensaţi cu stagii de practică, cărţi de specialitate sau cu bilete de acces la evenimente ale industriei de comunicare. Primul clasat va beneficia de ‚Global Affiliate Membership` la CIPR pentru o perioada de 1 an. Premiile sunt oferite de IMAGE PR, agenţie parteneră a competiţiei Junior PR Award.
  • Participarea la Junior PR Award este gratuită.
  • Aplicaţiile sunt aşteptate la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., până la data de 23 octombrie 2016, ora 19.

 

Cu sprijinul:

Logo Image

 

·         Competiţia este individuală şi este deschisă studenţilor şi masteranzilor la comunicare, relaţii publice, jurnalism, arte, litere, arhitectură, publicitate, ştiinţe economice, politologie, sociologie şi psihologie.

·         Aplicaţia, nu mai mare de 4 pagini A4, în limba română, va adresa una dintre cele 3 teme de concurs:

 

a.             Campanie de crowdfunding pentru achiziţionarea operelor lui Constantin Brancuşi

b.             Campanie de lansare a băuturii numită braga pentru generaţia Z

c.             Campanie de reabilitare a instituţiei numite "corporaţia" pentru generatia Z care nu vrea să se angajeze la corporaţie

 

·         Criteriile de jurizare sunt: cercetarea, planificarea, implementarea, evaluarea şi creativitatea.

 

·         Selecţia proiectelor finaliste se face în doi paşi: 1) jurizarea online în baza criteriilor de jurizare şi desemnarea Top 10 finalisţi. 2) Susţinearea proiectelor finaliste în sedinţa finala de jurizare (prezentari de ca. 10 min) şi desemnarea primilor 3 clasaţi.  

 

·         Vor fi apreciate acele aplicaţii cu obiective bine definite şi măsurabile, cu indicatori de evaluare, care vor reuşi să echilibreze planificarea şi cercetarea cu creativitatea.

 

·         Câştigătorii concursului vor fi recompensaţi cu stagii de practică şi cărţi de specialitate. Primul clasat va beneficia de ‚Global Affiliate Membership` la CIPR pentru o perioada de 1 an. Premiile sunt oferite de Rogalski Damaschin PR, agenţie parteneră a competiţiei Junior PR Award.  

 

 

 

 

 

 

 

logo-praward-transparent