18Octombrie2017

Eşti aici: Home Juriul Bogdan Tomoiagă

Bogdan Tomoiagă

Bogdan TomoiagaManaging Director, Graffiti PR

Întodeauna am vrut sa fiu parte din echipa BBDO. Treceam prin fața vilei din Cotroceni unde firma își avea sediul în acea perioadă și îmi spuneam că trebuie să lucrez acolo. Că trebuie să le demonstrez și lor asta și să devin parte a echipei. Asta se întâmpla acum multă vreme, prin 2003, dacă nu greșesc. Doi ani mai tarziu, în decembrie 2005 mă alăturam BBDO și de acolo e istorie. Istorie a comunicării și a PR-ului în România. Din perspectiva BBDO si GraffitiPR, bineînțeles.

Aproape 10 ani mai târziu sunt tot aici, doar că între timp s-au schimbat funcțiile și responsabilitățile. De la PR executive responsabil de conturile Pepsi si Renault la Director Executiv responsabil de tot portofoliul de clienți și de echipă. S-au schimbat și o parte din oameni. Însă a ramas spiritul și cel mai important a rămas experiența acumulată în toate proiectele din spate – de la campanii Pepsi la lansări de noi modele Dacia și Renault, de la concertul BlackEyedPeas la aducerea mașinilor de Formula1 Renault la București, de la Țara lui Andrei și ai săi cetățeni minunați la inventatorii din TechSchool. Sau de ce nu, de la câștigarea contului P&G cu o prezentare minunată despre Puck și a lui poțiune a iubirii la pitch-ul pierdut de la GDF.

Cred în două lucruri:

•    Cea mai bună idee este cea care dictează. În agenție și în viață. Sau altfel spus, o idee bună este extrem de importantă pentru un client și toată lumea la noi în agenție trebuie să muncească pentru a găsii acea idee care poate să fie game-changing
•    Relațiile de lungă durată sunt extrem de importante în industria noastră, numai că ele nu pot fi construite decât pe o fundație solidă, care trebuie să conțină următoarele ingrediente: încredere, onestitate, transparență și bineînteles, rezultate.

logo-praward-transparent