26Iulie2017

Eşti aici: Home 10 ani

Gânduri aniversare ... şi oameni dragi

 Martini X

Auzind că Romanian PR Award face 10 ani :), prieteni şi colaboratori apropiaţi ne-au onorat cu câte un gând aniversar. Vă invităm să citiţi mesajele primite.

James GrunigCongratulations on the 10th anniversary of the Romanian PR Award. I was honored to be a keynote speaker at Romanian PR Week in 2008 and to be one of the judges for the Romanian PR Award at that time. I have continued to be a judge for the awards ever since, and I have seen tremendous improvement in the work submitted. Public relations professionals in Romania should be proud of their work and for the opportunity to submit it to the PR Awards program each year. Awards programs are important for an occupation such as public relations to become professionalized, and this program has made an important contribution to professionalization of the discipline in Romania.


James E. Grunig, Professor Emeritus, University of Maryland USA


Simona MiculescuLa ceas aniversar, putem spune că Romanian PR Award a demonstrat, în cei 10 ani de existenţă, că universul comunicării în România este unul vibrant, creativ, deschis spre performanţă la standarde internaţionale, pe care această competiţie a creativităţii şi profesionalismului l-a stimulat, motivat şi îmbogăţit considerabil.

Mi-aduc aminte cu mare placere că, acum 10 ani, când îndeplineam funcţia de preşedinte al Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice, am încurajat entuziast iniţiativa organizării unei gale a PR-ului românesc, fiind într-un moment în care această profesie îşi redefinea orizonturile şi ştiind că o asemenea competiţie îi poate determina pe exponenţii ei să facă parte din categoria celor care nu încearcă să devină doar PR-işti de succes, ci şi PR-işti de valoare ...

Echipa Forum for International Communications merită întreaga noastră consideraţie şi admiraţie pentru inspiraţia şi iniţiativa de celebrare anuală a excelenţei în PR, prilej de omagiere a slujitorilor acestei fabuloase profesii, dar şi de evaluare şi de strategizare întru mai binele ei în România, în cadrul unor competiţii şi evenimente profesionale din ce in ce mai creative, incitante, stimulatoare şi consistente.

Vă asigur că voi fi mereu alături de voi, în orice postură m-aş găsi, neîncetând să reiterez, cu orice ocazie, necesitatea imperioasă a acordării unei atenţii, consideraţii şi, nu în ultimul rând, unor resurse mult sporite COMUNICĂRII în societatea românească. Trebuie să dovedim cu toţii că, aşa cum spun sociologii, “Calitatea vieţii este determinată de calitatea comunicării”. De aceea, în contextul marilor şi sofisticatelor bătălii de PR care se dau acum pe plan mondial, trebuie, mai mult ca oricând, să ne racordăm acestei lumi obsedate de imagine, conferind un caracter mult mai dinamic, mai pregnant, mai articulat, mai asertiv, mai coerent demersurilor noastre în domeniul acesta. Iar Romanian PR Award onorează şi încununează toate aceste eforturi. Aşadar, la multe zeci de ani, PR Award, întru binele comunicatorilor şi al ansamblului societăţii româneşti!

Simona Miculescu, Ambasador la Misiunea Permanentă a României la ONU




  Cornel CojocaruLa aniversară – o cunună pentru zece ani de … coroniţe

România are PR, PR-işti de calitate şi chiar ... pr-romania.ro.
Românii au învăţat meserie pas cu pas, singuri – tragând cu ochiul “peste gard” şi din propriile greşeli.
Scara valorilor – numită şi azi Romanian PR Award -  am ridicat-o însă “nemţeste”, în traducerea profesionistului Thomas Achelis, asistat cu strălucire şi modestie de Dana Oancea.
Un mulţumesc - danke schön - thank you atât lor cât şi tuturor acelora care, de zece ani încoace, ridică mănuşa provocării, intră în competiţie şi dau măsura valorii lor.
Azi putem spune: cine nu e “acolo” nu există ...

Corneliu Georgel Cojocaru, Director executiv Direcţia de Comunicare BCR 

 


Ioana Manoiu10 ani de PR Award înseamnă 10 ani ai industriei de PR din România. Ani în care am crescut, ne-am maturizat, am spus poveşti frumoase şi am facut lucruri bune pentru România. Este un festival care ne-a dat curaj şi ambiţie să facem campanii creative.

Pe scena de la PR Awards eu am trăit două din cele mai emoţionante şi frumoase momente din cariera mea, când ne-am auzit numele asociat Agenţiei de PR a Anului.

Felicitări Dana & Thomas pentru idee, pasiune şi perseverenţă! Aţi scris istoria PR-ului românesc. La mulţi ani Romanian PR Award!

Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR



 Mihaela StoenescuSunt 10 ani, îmi amintesc, de când am văzut un comunicat ce anunţa o competiţie naţională de Relaţii Publice în România. Am vrut să-i felicit şi să-i susţin pe curajoşii iniţiatori; le-am scris pe loc, chiar fără să-i cunosc. Sunt 10 ani de când  iniţiativa de recunoaştere a excelenţei în industria românească de PR s-a materializat, crescând de la un an la altul. Cu pasiune şi perseverenţă, în ciuda unui anume scepticism local şi a unor resurse poate limitate, Dana şi Thomas au proiectat şi gestionat un eveniment cu  care se identifică astăzi întreaga comunitate românească de PR.

Romanian PR Award ne-a arătat, printre altele, ce beneficii aduce o competiţie naţională credibilă, după standarde international recunoscute, în termeni de recunoaştere a valorii agenţiilor, campaniilor şi profesioniştilor domeniului. Ne-a indicat, pe de altă parte, şi nivelul de competitivitate al industriei, validând astfel cota valorică a unor proiecte pe care ulterior le-am vazut premiate în competiţii de top, europene şi nu numai. Aici pot confirma, cred, nume cu rezonanţă în PR-ul românesc de astăzi. Eliza Rogalski (Rogalski Grigoriu), Gabriela Lungu (The Practice) sau Ioana Manoiu (GMP PR) sunt câteva dintre acestea. Iar, odată validate la SABRE sau IPRA Golden World Awards, pasul pâna la Cannes Lions (unde avem deja campanii romaneşti de PR care au confirmat, în ciuda unei infruntări acerbe cu publicitarii) a fost unul accesibil, condiţionat desigur de curajul de a înscrie.

Putem spune, aşadar, că Romanian PR Award are marele merit de a fi creat un context adecvat recunoaşterii valorii în Relaţii Publice şi, în acelaşi timp, a inspirat curaj profesioniştilor din România pentru a deveni mai competitivi la nivel internaţional. Ceea ce nu e puţin lucru. Mă alătur şi astăzi, dupa primii 10 ani de Romanian PR Award, celor care au avut dar şi celor care au crezut în această idee. Îi felicit şi le urez mult succes în continuare!   

Mihaela Stoenescu, Publisher MarkMedia.ro


 

Gabriela Lungu 2Romanian PR Award este prima competiţie de relaţii publice la care am participat. Şi prima la care am şi câştigat. Aşa a început "dependenţa" noastră, a celor de la THE PRACTICE pentru bucuria de a ne vedea munca apreciată de întreaga industrie, pentru extazul de a ne şti campaniile aplaudate chiar şi de competitori. O dependenţă frumoasă, căreia nu-i căutam leac, ba dimpotrivă - o hrănim cum ştim mai bine.
Multumesc sincer organizatorilor Romanian PR Award pentru că, iată, de 10 ani reuşesc să strângă industria de PR în jurul acestei competiţii demnă la randul ei de un mare premiu!


Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE


 

 Lavinia TomaÎn cei 10 ani de existenţă, Romanian PR Award a devenit un important reper pentru profesionişti, o carte de vizită pentru câştigători şi o importantă şcoală pentru juraţi. Personal şi profesional sunt legată de Romanian PR Award prin cele trei premii câştigate (1 Gold + 2 Silver), prin onoarea de a face parte din juriu alături de cei mai buni din domeniu şi prin relaţiile pe care le-am dezvoltat cu tandemul aflat în spatele acestui eveniment – Dana Oancea & Thomas Achelis. La mulţi ani şi la cât mai multe ediţii perfecte din toate punctele de vedere!

Lavinia Toma, Head of Corporate Communications Henkel Romania

 


 

Eliza Rogalski 4Cel mai fericit moment, de care îmi amintesc cu multă satisfacţie, a fost acela când, după mulţi ani în care organizatorii PR Award au depus eforturi pentru a convinge toată piaţa de PR că este un reper profesional important în portofoliul oricărui practician, după ani buni în care festivalul a fost practic boicotat de mai multe agenţii, acesta a devenit un punct important pe agenda lor. Nu-mi amintesc exact anul când, pentru prima oară, agenţii care boicotaseră festivalul au înscris pentru prima oară campanii în acest festival, îmi amintesc însă că am primit cu mult entuziasm această veste, cu atât mai mult cu cât agenţia noastră a fost unul din primii sustinători activi şi credibili ai PR Award. Restul e istorie.

Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group

 


Hortensia NastaseUn gând aniversar pentru Romanian PR Award?  
Competiţie. Lumini. Speranţe. Dana. Echipă. Lacrimi. Emoţia clientului. Dana. Muncă. Mai multă muncă. Agenţia Anului. Dana. Zâmbetul dinainte. Şampania de după. Prietenie. Dana. Aplauze. Recunoaştere. Ce bucurie! Dana. Nopţi nedormite. Trofee grele. Multe. Dana. Palme transpirate. Fibrilaţii. Satisfacţie. Dana.

Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti

 

 



Dan SantimbreanuCând am venit la prima Gala PR Award făceam parte din categoria cârcotaşilor, însă în fiecare an am început să apreciez din ce în ce mai mult competiţia, mai ales că a doua agenţie pentru care am lucrat expunea cu mare mândrie celebrul trofeu la birou şi îmi spuneam mereu că trebuie să-l câştig şi eu într-o bună zi. Am gustat plăcerea de abia când am plecat din agenţie şi am sărit în tabăra clientului. Acolo, pe scenă, simţi încă o dată că munca ta este apreciată de către nume grele ale industriei. 10 ani... nu e puţin lucru! La mai mulţi mulţi ani plini de satisfacţii pentru că reuşiti în fiecare an să strângeţi într-o sală crema PR-ului românesc.

Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania

 


 Raluca MihalachioiuAnul acesta Romanian PR Award împlineşte 10 ani, aproape tot atâţia câţi am petrecut şi eu în industrie începând de pe băncile şcolii şi terminând cu The Public Advisors.
 
Şi pentru că este o ediţie aniversară, as vrea să-i multumesc festivalului PR Award pentru cele 10 dorinţe pe care mi le-a împlinit de-a lungul timpului:
 
1. A oferit maximă fericire unei studente de anul I: a face parte din ceva măreţ - internship în echipa de organizare a unui festival de PR.   
2. Mi-a dat un scop suprem pe când tot ce ştiam despre PR era din cărţi şi istorii: obţinerea premiului cel mare în cadul competiţiei PR Award for students.
3. M-a călauzit către primul meu job în agenţie: la recomandarea Danei Oancea am fost invitată la primul interviu.
4. Mi-a oferit un alt scop suprem de data aceasta din postura de specialist: obţinerea unui premiu de oameni mari: Golden PR Award for Excellence!
5. Dorinţa 4 fiind îndeplinită, evident că mi-am dorit mai mult: să fac parte din agenţia anului. And so I did!
6. Mi-am dorit apoi să am agenţia mea şi astfel s-a nascut The Public Advisors care a pornit şi ea la vânătoare de trofee.
7. The Public Advisors a primit premiul pentru Best Newcomer PR Agency în 2011.
8. …
9. …
10. …
 
Dorinţele 8,9,10 au rămas libere pentru că sunt sigură că PR Award va fi în continuare lângă mine şi vom sufla împreună în lumânări şi în alte câteva momente importante.
 
Îţi multumesc PR Award (prin Dana şi Thomas) că ai fost şi (sper din toată inima) că vei fi în continuare firul roşu atât al carierei mele cât şi al industriei de PR din România.
 
La mulţi ani, Romanian PR Award!

Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors



  Alexandra Dinita"An invasion of armies can be resisted, but not an idea whose time has come" ( Victor Hugo). Vă dedic acest citat, la aniversare :). Îmi amintesc bine primii ani de PR Award (suntem cam de aceeaţi vârstă, noi şi voi), aţi apărut în peisaj şi aţi iscat comentarii, întrebări de tot felul, unii au fost pro, alţii au fost contra, restul au privit linistiţi de pe margine. Voi aţi mers înainte cu ceea ce s-a dovedit a fi singura iniţiativă serioasa de premiere a performanţelor PR-ului românesc. Vă felicit sincer pentru o idee frumoasă, un moment bine ales şi 10 ani de muncă şi perseverenţă. La mulţi ani, cu drag!

Alexandra Diniţă, General Manager Free Communication

 

 

 

 

Romanian PR Award este prima competiţie de relaţii publice la care am participat. Şi prima la care am şi câştigat. Aşa a început "dependenţa" noastră, a celor de la THE PRACTICE pentru bucuria de a ne vedea munca apreciată de întreaga industrie, pentru extazul de a ne şti campaniile aplaudate chiar şi de competitori. O dependenţă frumoasă, căreia nu-i căutam leac, ba dimpotrivă - o hrănim cum ştim mai bine. 

Multumesc sincer organizatorilor Romanian PR Award pentru că, iată, de 10 ani reuşesc să strângă industria de PR în jurul acestei competiţii demnă la randul ei de un mare premiu!

 

Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE 

logo-praward-transparent