18Octombrie2017

Eşti aici: Home News Romanian PR Award îi invită pe comunicatori la Decision-Board

Romanian PR Award îi invită pe comunicatori la Decision-Board

ilustratie cover 2014

•    Aplicaţiile la cea de-a XII-a ediţie a competiţiei se pot depune până pe 10 octombrie 2014

Cea de-a XII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award vine să întărească rolul directorului de comunicare în boardul organizaţiilor și în luarea deciziilor strategice. Paradigma managementului strategic reflectă viziunea pe care competiţia Romanian PR Award încercă s-o promoveze de peste un deceniu.

Este o perspectivă care înglobează idealurile celor care au marcat istoria relaţiilor publice şi ale celor mai iscusiţi dintre practicienii de azi.

Credem cu tărie că prezenţa directorului de comunicare în board-ul organizaţiilor nu este nici utopică, nici imposibil de atins. Istoria competiţiei ne arată că există organizaţii în România care au adoptat cu succes acest model.

Chiar şi cel mai talentat director de comunicare nu poate să-şi folosească optim potenţialul profesional dacă nu se află într-un raport de parteneriat cu managementul de top. Acesta gestioneză nu doar atribuţiile specifice funcţiei de comunicare, este totodată consilier şi alter ego al CEO-ului. Iar raportul celor doi contribuie semnificativ la succesul organizaţiei şi la credibilitatea comunicării.

Decision-Board, pe scurt D-board, gadgetul origami al celei de-a XII-a ediţii a Romanian PR Award, creat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising, încearcă într-un mod ludic să ofere răspunsuri non-uzuale la întrebări cât se poate de presante. Chiar dacă numărul răspunsurilor este finit, întrebările pot fi adresate la nesfârșit astfel încât gadgetul poate fi utilizat ori de câte ori ne aflăm în impas. D-board oferă soluții acolo unde nu par a fi, redefinește unghiurile de abordare a problemelor și răstoarnă convenționalul. D-board nu este doar un obiect, ci un instrument pe care Vitrina îl propune comunicatorilor cu spirit inovator.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Porsche AG, Vodafone, Raiffeisen, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, Pfizer, Petrom, Bancpost, MOL Romania, Booking.com, reprezentanţi ai agenţiilor globale de PR - Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, Burson-Marsteller, FleishmanHillard, Brunswick Group, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, MSLGROUP The Practice, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, Golin Bucharest, DC Communication, BDR Associates Communication Group, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, GMP PR, Storience, Public Advisors, Action Global Communications, Vitrina Advertising, Smile Media precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report şi Forum for International Communications.

Înscrierile la cea de-a XII-a ediţie se vor face până marţi, 30 septembrie 2014. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 10 octombrie 2014, implică o creştere cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 27 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al doilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor care prin inovaţia pusă în joc şi excelenţa execuţiei trec dincolo de graniţele comunicării obişnuite, de ceea ce era considerat până acum posibil sau fezabil.

Competiţia a fost îmbogăţită cu distincţia „Best of PR Evaluation”, un premiu special acordat începând cu acest an de Raiffeisen Bank şi dedicat pragmaticilor şi vizionarilor care înţeleg importanţa evaluării şi măsurării rezultatelor obţinute.

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic şi Ursus Breweries, de partenerii logistici – Cargus, 360Revolution, Sothis Print – şi de partenerii media- Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

logo-praward-transparent